"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қараөзек ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение  "Начальная школа села Караозек отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Су тіршілік көзі

05.04.2021

«Су – тіршілік көзі»

Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Судың табиғатта баға жетпес сый екенін айту, түсініктерін қалыптастырып дамыту. Судың қасиетін тәжірибе арқылы ұғындыру. Қоршаған ортаны қорғауға, суды ластамауға, суды үнемдей білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Суреттер(слайд), магнитафон, су, стакан, сүт, қасық, түрлі түсті су бояу, ванилин, мұз, қант, тұз,, алма шырыны, әйнек, ыстық су, қолшатыр, ақ қағаз.

Ұйымдастыру. Балалар жайғасып отырып, көздерін жұмып, музыка ырғағымен табиғат сұлулығын көз алдарына елестете отырып, жан тыныштығын табады.

Тыныштық сәті.

Көзімізді жұмамыз. Еркін отырамыз. Мен орманға бардым. Орманның табиғаты өте тамаша. Аспандағы күн біздің денемізге шуағын шашып тұр. Күн мені жылытты. Күннен ләззат алдым, орманның ауасы не деген таза. Таза ауасымен дем алдым. Айналамда сарқырап су ағып жатыр. Суға беті - қолымды жудым. Таза суынан іштім.

- Балалар, біз қай жыл мезгілімен қоштасып жатырмыз?

- Күз мезгілімен.

- Дұрыс айтасыңдар!

- Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

Балалардың жауабы

- Ал енді қай жыл мезгілі келіп жатыр?

- Қыс мезгілі.

- Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

Балалардың жауабы

- Балалар, таңертең ұйқыдан тұрғанда кімді көресіңдер?

- Әке, ана, ата, әже

- Далада, балабақшаға келе жатқанда нені көресіңдер?

- Аспан, бұлт, машина, ит,

ағаш, мысық, жер т. б

- Балалар, қалай ойлайсыңдар,

күн, су, ауа керек па?

- Ия, күн, су, ауа бізге керек.

- Осының барлығын бір сөзбен айтқанда не дейміз?

- Табиғат

- Табиғат екіге бөлінеді: Өлі табиғат және тірі табиғат болып.

- Қане бәріміз қайталайық.

- Өлі табиғат және тірі табиғат.

- Өлі табиғатқа: су, ауа, жер күн, бұлт, құм, жаңбыр жатады.

- Ал тірі табиғатқа: адамдар,

құстар, өсімдіктер, гүлдер, жан - жануарлар, балықтар жатады.

- Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын. Сендер мұқият тыңдап, шешуін табыңдар!

Жұмбақ

Аспан түстес сұйық,

Әркім ішер құйып. (су)

(Осы сәтте магнитофон арқылы жаңбырдың тамшысының тырсылы естіледі).

- Балалар, тыңдаңдаршы, бір нәрсе тырсылдайтын сияқты.

(Балалар таңырқай қарап, тыңдайды.)

Ғажайып сәт

- Бізге қонаққа Тамшы келіпті.

- Қане, балалар, қонақпен сәлемдесейік.

Балалар сәлемдеседі.

Тамшы: Сәлем, достар! Балалар, мен сендермен достасқым келеді. Сендер сияқты білім алып, оқығым келеді.

- Тамшы, кел төрлет, біз бүгін су әлеміне зерттеу жасаймыз.

- Өзіңнің кім екеніңді білгің келе ме?

- Тамшы: Әрине білгім келеді.

- Ендеше сен де мұқият тыңдап отыр.

Балалар экранға назар аударады.

 

Слайдпен жұмыс.

- Көп тамшыдан су пайда болады. Су өмір бойы айналымда болады. Ол жаңбыр болып жерге түседі. Арық болып өзенді құрайды. Содан кейін қайтадан күн шуағымен бу болып аспанға көтеріліп, жер бетіне жаңбыр болып оралады.

- Жер бетінде су көп болса да, барлығы бірдей ішуге жарамды бола бермейді. Су тұщы және тұзды (ащы) болады. Біз ішу үшін тұщы суды пайдаланамыз.

Су - тіршілік көзі. Оны тамаққа пайдаланамыз, шөлімізді басамыз. Сонымен қатар егін суарамыз, өрт сөндіреміз. Жан - жануарлар, балықтар, құстар да сусыз өмір сүре алмайды. Балалар, мына ғаламшарға қараңдаршы, жер бетінің көп бөлігін су алып жатыр. Суды ғаламшарда көк түспен белгілейді. Ал ауыз су сол сулардың 2, 5 пайызын құрайды. Сондықтан ауыз су тапшы. Суға қоқысты тастауға болмайды, жазда теңізге түсуге барғанда, өзімізден кейін қалған нәрселердің барлығын жинап бірге алып кетуіміз керек. Суды бекерге төкпей үнемдей білуіміз керек. Дана халқымыз"Суды бекерге төкпе","Судың да сұрауы бар"деп айтатыны сондықтан.

Сергіту жаттығуы

- Олай болса балалар, шаршаған боларсыңдар, орнымыздан тұрып бой сергітіп алайық.

(Балалар "Жау, жау жаңбыр"әнінің әуенімен би билеп, сергіту жаттығуын орындайды.)

Олай болса судың қасиеттерімен танысайық, суға тәжірибе жасайық.

 

Тәжірибе жасау

1."Су - мөлдір"

Ортаға екі бала шығып су мен сүтке тәжірибе жасайды.

Стаканға таза су және сүт құйып салыстырады. Екі ыдысқа қасық салып, қайсысы көрінетінін, қайсысы көрінбейтінін бақылайды.

 

2."Суда дәм жоқ"

Просмотров: 219


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст